Reklamace

 

Jak postupovat:

Adresa pro zasílání reklamací:

Poškozené zboží zasílejte na pobočku, ze které Vám bylo doručeno.
Adresa pobočky je uvedena na razítku na faktuře, která zároveň slouží jako záruční list.

Bílá technika   VIKI, spol. s r.o. Masarykovo nám. 40, 586 01 Jihlava
    VIKI, spol. s r.o. Masarykovo nám. 18, 393 01 Pelhřimov
    VIKI, spol. s r.o. Horní 12, 580 01 Havlíčkův Brod
     
Černá technika:   VIKI, spol. s r.o. Matky Boží 26, 586 01 Jihlava
     
Telefonní číslo:   +420 725 831 361
Kontaktní e-mail:   eshop@iviki.cz

Reklamace dle značek:

Sencor    Fast ČR a. s. /gestor/
    Technická 1701
    Říčany 25101
Telefonní číslo:   +420 323 204 120
Kontaktní e-mail:  

 servis@fastcr.cz


Reklamace proběhne nejrychleji reklamováním zboží v autorizovaném servisu.

  • kontaktujte autorizovaný servis dané značky.
  • autorizovaný servis Vám poskytne informace jak v případě reklamace postupovat.
  • reklamace velkých spotřebičů je řešena většinou u Vás doma servisním technikem dané značky.
  • malé spotřebiče je nutno dopravit na adresu servisu (osobně, kurýrem, Českou poštou).
  • pokud posíláte zboží do servisu, doporučujeme přiložit fakturu (nebo jiný prodejní doklad), záruční list (je-li vyžadován), popis závady a Vaše kontaktní údaje.
  • autorizovaný servis vyřeší reklamaci v nejkratší možné době.

Pokud značka zboží nemá autorizovaný servis, můžete se obrátit přímo na nás:

  • doporučujeme kontaktovat pobočku ze které bylo zboží odesláno.
  • pokud se obrátíte s reklamací na nás doporučujeme přiložit fakturu (nebo jiný prodejní doklad), záruční list (je-li vyžadován), popis závady a Vaše kontaktní údaje.
  • můžete využít tento Reklamační formulář (pdf)
  • balík musí obsahovat reklamované zboží včetně kompletního příslušenství (balík označte viditelně "REKLAMACE").
  • reklamace se výrazně urychlí, pokud zboží zašlete na pobočku, ze které k Vám bylo odesláno.
  • kontaktní telefon a adresa pro zaslání zboží se nachází na prodejním dokladu.
  • v případě zaslání balíku bez jakékoli průvodní dokumentace, může být tento vrácen zpět odesílateli.

 

Reklamační formulář

 

Pro pohodlné vyřízení reklamace lze využít tento reklamační formulář:

 

 

Zboží poškozené přepravou:

Pokud je zboží viditelně poškozeno přepravou, nepřebírejte jej a o dané situaci nás informujte.
Pokud zjistíte poškození, ačkoli byl obal neporušený, tak v co nejkratší době kontaktujte přepravní společnost, která Vám zboží doručila (doporučujeme nevyhazovat obal pro vyřízení reklamace přepravy)

  • DPD: oznamte do 2 pracovních dnů na tel.: 841 700 700 nebo na reklamace DPD
  • GEIS: oznamte do 2 pracovních dnů na tel.: 951 277 777 nebo na GEIS
  • PPL: oznamte do 3 pracovních dnů na tel.: 840 775 775 nebo na reklamace PPL
  • Toptrans: oznamte do 2 pracovních dnů na tel.: 267 101 601 nebo na reklamace TopTrans
  • Česká pošta: oznamte osobně do 2 pracovních dnů na jakékoliv pobočce pošty, tel.: 840 111 244 nebo na reklamace Česká pošta

 

Zboží nekompletní, neodpovídá popisu nebo nesouhlasí s objednávkou:
  • kontaktujte nás na tel.: 725 831 361 nebo eshop@iviki.cz (následně Vám pomůžeme situaci vyřešit)

 

Neopravitelné zboží

Pokud jste od servisu obdrželi informaci, že je zboží neopravitelné a máte k tomuto potřebné doklady, postupujte dále následovně:

  • zašlete nám vyjádření servisu, společně s fakturou se záručním listem (je-li vyžadováno) poštou na adresu: VIKI, spol. s r.o., Věžní 6, 58601 Jihlava.
  • na základě zaslaných dokumentů posoudíme oprávněnost Vaší reklamace a v případě kladného výsledku Vám zajistíme výměnu za nový kus, případně zašleme částku, vydanou při nákupu za toto zboží zpět na Váš účet.
  • pro urychlení doporučujeme vyjádření servisu naskenovat a tento sken zaslat také emailem na eshop@iviki.cz, případně nás informovat telefonicky.

 

Dárky a reklamace:

  • na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele.
  • takovéto zboží splňuje podmínky darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy České Republiky.

 

Před reklamací zboží věnujte pozornost Obchodním podmínkám.
Veškeré dotazy v ohledně reklamací směřujte na tel.: 725 831 361 nebo na email eshop@iviki.cz

 

Využijte doručení pomocí
DPD parcelshop
na více než 80 odběrných míst po celé ČR

Dovoz větších objednávek vlastní dopravou!
Praha, Brno, Vysočina a okolí našich prodejen
více informací na tel.: 725 831 361



Kontaktujte nás
+420 725 831 361 eshop@iviki.cz
Nízké ceny zboží

Díky přímé spolupráci se značkami Vám můžeme nabídnout nejlepší ceny na trhu.

Záruka původu

Jsme česká firma, která prodává pouze zboží určené pro český trh. Již od roku 1991.

Množství zboží skladem

Disponujeme sítí kamenných poboček a vlastními sklady, takže cca 80% objednávek expedujeme v den objednání.

Jsme experti v oboru

Díky neustálým školením a osobní zkušeností s produkty jsou naši zaměstnaci připraveni Vám odborně poradit s výběrem zboží.